رئیس کل دادگستری استان در آئین افتتاح شیرآلات قهرمان در شهرستان گرمی ، از حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال و نیز برخورد قاطع  قانونی با هرگونه سنگ اندازی و مانع تراشی در راستای سرمایه گذاری مشروع در استان خبر داد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، در این مراسم که جمعی از مسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل، با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاری مشروع در استان گفت در این خصوص و در راستای اقتصاد مقاومتی مجموعه قضایی استان از سال 1393 با رویکردی جدی گام به حمایت از سرمایه گذاری مشروع و حمایت از تولید و اشتغال برداشته است .

وی افزود: کمیته حمایت از سرمایه گذاری که با حضور سه نفر از مسئولین عالی قضایی استان برگزار می شود توانسته است از سال 1393 تا کنون به مشکلات حدود 260 واحد تولیدی رسیدگی  و رفع مشکل نماید.

رئیس دادگستری استان تأکید کرد: همه مسئولین و مدیران وظیفه دارند نسبت به رونق گرفتن طرح های تولیدی و اشتغال و ریشه کن شدن بیکاری در استان ورود جدی داشته باشند و دستگاه قضایی نیز در راستای وظایف خود از آنان حمایت قانونی انجام می دهد لذا در صورت مشاهده هرگونه سهل انکاری و مانع تراشی در راستای تولید و اشتغال زایی طبق قانون و مقررات با متخلفین برخورد می نماید.