به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز دوشنبه در جلسه کمیته جذب افزود: سهم اعتبارات این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی، نفت و گاز در قالب طرح های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال است
وی ییان کرد: روسای ادارات باید میزان اعتبارات پیش نهایی خود در سال جدید با اولویت طرح های نیمه تمام برای سال 97 و طرح های مهم و توسعه زیر ساخت شهرستان با رویکرد اشتغالزایی را در اولویت برنامه های شهرستانی خود قرار دهند.
وی گفت: همچنین دستگاه های اجرایی شهرستان باید سهم اعتبارات خود را از محل اعتبارات استانی و ملی پیگیری و میزان تخصیصی اعتبارات را بررسی کنند.
امامی درباره توسعه صنعت در شهرستان گرمی هم افزود: این شهرستان با احداث چند کارخانه صنعتی از جمله شیرآلات بهداشتی قهرمان و کارخانه آویسان در آستانه تبدیل شدن به قطب صنعتی استان اردبیل است .
وی با اشاره به میزان اشتغالزایی در کارخانه شیرآلات قهرمان گفت: هم اکنون در این مجموعه 400 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر غیر مستقیم اشتغال دارند و پیش بینی شده با احداث فازهای بعدی میزان اشتغالزایی در این مجموعه به 2 هزار نفر برسد .
فرماندار گرمی بیان کرد: با پنج برند معتبر کشور زمینه سرمایه گذاری در گرمی مهیا شده و سرمایه گذاری سه برند معروف هم در حال نهایی شدن است .
گرمی مغان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان قرار دارد
.