به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به مناسبت هفته قوه قضائیه دیداری با مسئولان قضایی استان با  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برگزار شد و در این دیدار خدمات انجام یافته توسط مسئولان قضایی استان تشریح شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش راهداری در خدمات‌رسانی به مردم بر همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه قضایی و راهداری تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی اردبیل به فکر خدمات‌رسانی به مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در کنار سایر ادارات به مردم خدمت می کند افزود: دادگستری کل استان اردبیل با همه توان برای اجرای قوانین حوزه راهداری از برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حمایت می‌کند.

قاصدی خدمات‌رسانی به مناطق محروم، حل مشکل راه ارتباطی کارخانه شیرآلات قهرمان و فعالیت‌های شبانه روزی راهداران در ایام مختلف سال را از جمله اقدامات برجسته اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: ایجاد امنیت، نظم و آرامش در جامعه یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین اقدامات در حال حاضر است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

کاهش تلفات جاده‌ای نیازمند ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای بر ایمن سازی محورها و حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: دادستانی اردبیل با همه توان برای حل مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کند و در اجرای قوانین و برنامه‌ها حمایت ویژه‌ای نیز از مسئولان دارد.

ناصر عتباتی گفت: برای ایجاد اشتغال، توسعه و پیشرفت همه جانبه استان شبانه روز تلاش کنیم و بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی به منظور توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه یک امر لازم و ضروری است که امیدواریم بتوانیم با اقدامت انجام یافته در این زمینه اول از همه مشکل بیکاری را در استان برطرف کنیم.

عتباتی با اشاره به نقش اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: بی‌شک ایجاد اشتغال در استان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مثمرثمری ایفا کند که این موضوع در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی گزارشی از اقدامات انجام یافته این اداره کل ارائه و از حمایت‌های ارزشمند دادگستری کل استان اردبیل در اجرای قوانین و برنامه‌های اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان قدردانی کرد.

علی رحمتی با اشاره به این که تلاش دستگاه قضائی اردبیل در حوزه راهداری شایسته تقدیر و قدردانی است افزود: خوشبختانه با همکاری مجموعه قضائی استان تاکنون توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف مورد نظر در راستای کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان جامه عمل بپوشانیم.